Klacht: All inclusief

op 10 mei 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Wij zitten hier met ongeveer 80 personen, in hotel Precident sea Palace op Sicilië. Niets klopt drinken bij het zwembad moet je betalen, in de bar in het hotel moet je ook betalen, de wc van bijna alle kamer spoelen niet door diversen douche werken niet. Het eten klopt niets van, boter met schimmel warm eten s, avonds is koud. Snacks in de middag is chips en pinda’s. Openbaar vervoer is hier niet oudere mensen kunnen hier niet weg, op internet staan mooie foto’s van de snacks was het er maar. De beschrijving klopt niet van, personeel spreekt geen Engels, wij zitten hier 14 dagen het is voor corendon de eerste keer op Sicilië mijn advies stop hier mee want maandag komen er weer nieuwe mensen die krijgen de zelfde problemen. Er zitten hier mensen die niets met het hotel gebeuren hebben.
Hoop snel iets te horen van u.

Mijn mail is: dirktuijn@hotmail.com. 06-50212900

Totaal met niets

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Reactie van de melder van de klacht Pieter Elgersma

1 jaar geleden - Neem zo snel mogelijk contact op met Dirk Tuijn!!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pieter Elgersma