Klacht: all in diner elderschans aardenburg

op 12 september 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het eten was beneden peil, de drank was zeker niet zoals voorgesteld, champagne was zeer goedkope schuimwijn.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als er aangeboden word wat er in de voucher staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 13 september 2016 om 10:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw de Saedeleer,

Vervelend om te vernemen dat de deal niet naar wens was.

Wij hebben uw klacht in beraad genomen en wij zullen uw klacht meenemen in de beoordeling van dit bedrijf.

Bedankt voor het doorgeven van uw feedback en wij gaan ervan uit dat uw volgende Groupon-aankoop wel aan uw verwachtingen zal voldoen.

Met vriendelijke groet,

Groupon klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door greta.de.saedeleer@telenet.be