Klacht: Alienware

op 24 juli 2017 over Dell in de categorie Electronica - Computers

Mijn laptop is nu al voor de 4e keer binnen 1 jaar kapotgegaan, mijn garantie is net een maandje voorbij en ik kan kiezen om of 400 euro te betalen voor een nieuw jaar garantie of om 200 euro te betalen voor een nieuwe batterij en dat terwijl ik mijn laptop al genoeg kwijt ben geweest door al deze problemen en bovendien heb ik voor die 2.000 euro iets gekregen wat maar voor korte periodes werkt. Ik zal Alienware NOOIT aanraden bij vrienden, familie of ook maar iemand die ernaar vraagt. Belachelijk dit.
Bij de eerste, tweede en derde keer ben ik ook nog al mijn bestanden kwijt geraakt, wat ik ook maar heb geaccepteerd, bij deze keer is mijn batterij gewoon kapot gegaan, wat niet zou moeten kunnen, want ik doe er ook niks geks mee en ben er super zuinig op.
Gelukkig heb ik wel goede service gehad tijdens de garantie, maar voor de rest slaat dit natuurlijk nergens op.

Als ik een gratis jaar garantie extra zou krijgen aangezien ik mijn laptop afgelopen jaar niet naar behoren heb kunnen gebruiken voor bepaalde tijden of gewoon een hele nieuwe laptop van dezelfde kwaliteit die het dus WEL doet en ook blijft doen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dell

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dell nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht AOBlackflames

1 maand geleden - Het is nu onderhand al de vijfde keer geworden: ik heb hem teruggekregen van de reparatieservice en hij kan nu weer terug omdat het scherm zwart blijft en ik alleen de cursor kan zien.

Alle klachten die gemeld zijn door AOBlackflames