Klacht: Algemene blokkade sinds augustus 2016

op 08 mei 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb via Mediamarkt een laptop gekocht samen met hardware en een SIM-card (van T-mobile). De laatste twee waren om te kunnen internetten. Echter sinds januarie 2016 is de verbinding steeds slechter geworden, en sinds augustus 2016 is er geen verbinding meer geweest. Ik ben een tiental keren bij mediamarkt geweest. Heb de losse sim-card-reader laten vervangen en daarna bij T-mobile de losse SIM-card vervangen. Nog steeds werkte internet niet. Mediamarkt gaf aan dat dit door de server van T-mobile zou komen. Hierop ben ik met alles naar de lokale T-mobile vestiging in Heerlen gegaan, die het ook niet konden oplossen. Ik heb hen toen verzocht om het contract op te heffen omdat T-mobile niet voldoet aan de beloofde internetverbinding, maar kreeg een telefoonnr om te bellen; een telefoonnr werd ik gewoon in de wacht werd gezet en er niet doorkwam. Daarop heb ik op 04-02-2017 een officiele klacht (nr 170204-000392) bij T-mobile doorgegeven, met de opmerking om het contract te beeindigen vanwege het feit dat ik geen internet kreeg zoals beloofd, mijn telefoonnr om mij te bellen en dat ik bij geen reactie de automatische betaling zou stopzetten. Men heeft mij nooit gebeld en toen heb ik – zoals aangegeven de betaling stopgezet. Daarna kreeg ik herhaalde herinneringen waarop ik meerdere keren heb geantwoord dat zolang de verbinding niet hersteld wordt, ik ook niet tot betaling zou overgaan. Nu heb ik 4 mei een email ontvangen voor een laatste aanmaning en dat men anders met een Incasso-bureau stappen zou ondernemen. Ik vindt dit een vrij kwalijke zaak: T-mobile sluit met mij een contract af voor internet, levert mij geen internet ondanks herhaalde verzoeken en vervolgens willen ze wel ervoor betaald krijgen. Gaarne binnen een week een reactie omtrent deze zaak.

Dat T-mobile gewoon het contract (waar ze duidelijk niet aan kunnen voldoen) be-eindigd zonder mij kosten in rekening te brengen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JVenema699