Klacht: Oplichterij Praktijk van InstallatieBuro Poley

op 07 maart 2019 over Algemeen Installatiebureau Poley in de categorie Installatiebedrijven

In begin op Februari heb ik 1x ooit telefonisch contact met InstallatieBuro Poley om stoom douche cabine te plaatsen,hun gereageerd dat hebben geen tijd en het niemand beschikbaar plaatsen om stoom douche cabine te plaatsen bij mijn thuis .Daarna ik heb nooit contact opgenomen met hun.

Daarna op 14 feb 2019 rond 08.30u (geregistreerd in mijn mobiel) er was iemand van Installatieburo Poley mij gebeld en dringen verzoek om lang te komen naar mijn adres om de situatie te kijken.
Verder hij heeft niet gezegd en het is niet afgesproken van te voeren als als er is kosten verbonden als hij is langs gekomen ander zou ik hem nooit laten gekomen naar mijn huis.
De Stoom douche cabine zelf met alle panelen zit allemaal nog in de verpakkingen omdat ik heb niet zo lang gekocht.
Gebaseerd van mijn ervaring met alle klusser ivm verbouwen, alle klusser wilt graag eerst langskomen voordat offerte maken

Ik was nagedacht het is toch geen kwaad om iemand laten komen om de situatie te kijken en ik heb geen overeenkomst getekend en ik heb gewoon hem laten gekomen.
Paar minuten later na bezoek hij heeft aangeven of toegegeven dat geen verstand van over stoom douche cabine, nooit gedaan en geen ervaring mee om stoom douche cabine te plaatsen.Daarna hij ging weg naar buiten en gebeld naar het bedrijf. Daarna hij was terug gekomen met papier bij dat hil wilt wel proberen om stoom cabine te plaatsten maar ik moet 500 euro betalen met voorwaarden als niet gelukt of iets kapot tijden werkzaamheden dan wordt mijn eigen risico. I Ik heb de papier helemaal niks getekend dat betekend heb ik helemaal GEEN overeenkomst met hem of Installatieburo Poley gemaakt..
Natuurlijk ik ga niet zo maar akkoord met iemand die geen ervaring en geen en ik ben niet zo dom waarom moet ik akkoord gaan met iemand die GEEN ervaring en Geen verstand om stoom cabine te plaastsen Toen heb ik gezegd dat ik wil goed over na denken en ik kan niet zo maar beslissingen zonder overleg met mijn familie
Verder ik heb ik gezegd tegen hem als niet gehoord van ons dan betekent niet akkoord gaan en dit werk gaat nooit door. Verder heb ik de papier van hem helemaal niet getekend.
Het eindelijk wij hebben iemand ander gevonden die heeft meer ervaring en echt betrouwbaar om douche cabine te plaatsen.
Daarna heb ik erg geschroken omdat ik heb op 2 maart een factuur via ontvangen met bedrag van 45,38 euro . Het stond op de factuur : omschriving van het arbeid en reiskosten ivm huisbezoek op 14 februari. Arbeid ???? Hij helemaal niks gedaan tijden langs gekomen
Reiskosten? Ik woon in Zwijndrecht, dit bedrijf ook gevestigd in Zwijndrecht 3 minuten afstand van mijn adres. Ik vind dit factuur is onterecht en Dit bedrijf is echt bedonderd. Dit bedrijf wilt gewoon snel geld verdienen zonder niks te doen. Het is echt oplicterij parktij en mensen bedonderen!!! Live mensen zou nooit zaken met dit bedrijf ander wordt u slachtoffer van oplichterij praktijk van Installatieburo Poley

Dit factuur moet kosteloos annuleren

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Installatiebureau Poley nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E2016