Klacht: Schandelige service van: Alex van Keulen makelaars & taxateurs

ServiceRight op 17 april 2020 over Alex van Keulen Makelaars en Taxateurs in de categorie Makelaars

Schandalig! Zojuist: S aan de telefoon gehad naar aanleiding van een aanvraag voor een bezichtiging. Afspraak ingepland voor aanstaande maandag. Vervolgens wordt ik terug gebeld door haar omdat ze mij (POTENTIELE KLANT VOOR EEN WONING VAN BOVEN DE 500.000 euro) wist te vertellen dat ik een paar weken geleden bij een andere bezichtiging niet ben komen opdagen (IVM. prive omstandigheden) en ze mij haarfijn uitlegde dat ze dat niet zo netjes vindt van mij en ze wilde weten of ik dit keer WEL kwam opdagen aangezien haar collega’s anders voor paal staan! Terwijl ik 2 minuten geleden toch echt een duidelijke afspraak heb gemaakt voor maandag, wilt ze mij op het matje roepen in deze tijd waar de hele wereld in rep en roer ligt, en alles passen en meten is, prive omstandigheden geen rekening mee worden gehouden en ze totaal geen rekening houden met de belangen van een huiseigenaar die zijnhaar huis probeert te verkopen en een makelaar inschakelt zodat dit netjes en professioneel gebeurt en daar duizende euro’s voor betaald! Alex van Keulen makelaars & taxateurs is zo te zien zo egoistisch dat ze alleen denken aan het geld dat ze verdienen aan het verkopen van een huisje ipv de service! Nou dit keer kan je je courtage op je buik schrijven want de eigenaar van: Fibulastraat 1 in Almere heeft nu een potentiële klant mis gelopen die enorm geïnteresseerd was in deze woning en nu zwaar is afgeknapt op basis van deze onprofessionele aanpak van Alex van Keulen makelaars & taxateurs! S, chapeau! Goed gedaan, alsof je werkgever het in deze tijd niet moeilijk genoeg heeft, zorg jij ook nog eens voor een referentie als deze!

Als deze dame wordt ontslagen op staande voet! Aangezien ze het lot van huiseigenaren en haar werkgever in handen heeft en daar mee omgaat alsof het kattenpis is!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alex van Keulen Makelaars en Taxateurs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ServiceRight