Mijn Klacht:
Gisterenochtend kwam ik rond 10 voor 8 aan bij de aldie tegenover het station in Leiden. Er stonden zeker 50 mensen voor de deur, die na opening direct naar de kassa liepen om een telefoon aan te schaffen. Helaas, ook hier waren slechts enkele stuks aanwezig. Veel mensen gingen boos of teleurgesteld weer naar huis.
Dit heeft helemaal niets te maken met op=op, gelet op de vorige actie waarbij ditzelfde gebeurde, zou Aldi kunnen weten dat de toeloop groot zou zijn. Wanneer je de filialen dan bevoorraad met slechts enkele stuks, neem je je klanten niet serieus.
De Aldi zelf biedt haar klanten geen enkele mogelijkheid om een klacht te kunnen deponeren, daarom is het goed dat via internet mensen elkaar van dit soort ervaringen op de hoogte kunnen stellen. Eén keer kan het best voorkomen dat er te weinig wordt bevoorraad, de herhaling waarbij dit bij de Aldi gebeurd laat zien dat je hier beter niet kunt winkelen.
Gewenste Oplossing:
Wanneer er bij een actie voldoende voorraad aanwezig is.
