Klacht: Geld bedrogen.

SaraienLalu op 04 januari 2012 over Aldi in de categorie Supermarkten

Toen wij, 2 kinderen van 12, op dinsdag 4 januari 2012 rond 17uur een paar boodschappen wilden afrekenen werden wij niet serieus genomen door de man achter de kassa. Er waren (voor zover wij weten) maar twee medewerkers aanwezig. Wij wilden afrekenen maar de man meldde ons een verkeerd bedrag (boven het echte bedrag natuurlijk) en verkreukelde het bonnetje meteen en gooide het weg. We kochten namelijk kaasblokjes (1,90)en hij verzocht ons 5,00 te geven. Later (omdat wij hem niet geloofden)gaf hij het wel toe, en zei dat het een grapje was. Toen we het volgende wilden afrekenen (we rekenden appart af van elkaar) deed hij hetzelfde. We kochten slagroom en chocolade melk (3,14 in totaal) en hij verzocht ons 5,14 te geven. 1 van ons zag het aantal geld op het schermpje van de kassa en zei dat. De man verkreukelde weer het bonnetje. Toen degene die het had gezien zei dat ze het had gezien zei de man dat het een grapje was. We zijn boos weggelopen en we hebben ergens anders betaald.

De man was rond de 25, en hij had zwart stekeltjes haar. De andere mederwerkster die toen aanwezig was heette A. Shadai. We hebben uiteindelijk bij haar afgerekend.

We zijn hartstikke verkeerd behandelt terwijl wij niks fout deden! We werden niet serieus genomen omdat we kinderen zijn maar nergens staat dat wij niks mogen kopen in uw winkel.

Wij verwachten een excuus dat wij zo onterecht verkeerd behandelt zijn in uw winkel. We vinden dit niet kunnen dat dit soort medewerkers aangenomen zijn, en we hopen door u wel serieus genomen te worden,

mvg,

Sarai & Lalu

Aldi

Heeft op 09 februari 2021 om 14:23 geantwoord

Beste klant,

ALDI is sinds september 2020 actief op Klacht.nl. De klacht die u hier hebt ingediend, is gedateerd of via een ander kanaal opgelost. Wij zullen deze klacht daarom afsluiten en als opgelost beschouwen. Mocht u nog vragen hebben of verder geholpen willen worden met uw klacht, neem dan contact op via [email protected].

ALDI Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door