Klacht: bonnetje van lege flessen van 1 week oud accepteert Aldi niet meer

Frits Dirks op 22 augustus 2016 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 22/8 ging ik naar de Aldi in Geleen.
Ik had boodschappen gedaan en lege flessen ingeleverd.
Met dit bonnetje en het bonnetje van 1 week van de lege flessen oud ging ik naar de kassa, bij het afrekenen werd me verteld dat het bonnetje van 1 week niet meer geaccepteerd werd en dat dit ook op het bonnetje staat.
Dit klopt inderdaad dat het in kleine letters erop staat.
Kan Aldi dit zomaar doen en mogen zij een uitbetalingslimiet aan een bonnetje van lege flessen verbinden?
Ik vind ik dit niet klant vriendelijk.

Gewenste Oplossing:

Wanneer hier landelijk een duidelijke regeling voor vast gesteld word.
Want iedere winkel gaat hier anders mee om, terwijl statiegeld landelijk is ingesteld.

Ik zou het heel prettig vinden dat wanneer hier een duidelijk oordeel over is, ik alsnog een excuusbrief van Aldi hierover ontvang en mij duidelijk is wanneer dit wel en niet mag.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aldi over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Aldi

Heeft op 09 februari 2021 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

ALDI is sinds september 2020 actief op Klacht.nl. De klacht die u hier hebt ingediend, is gedateerd of via een ander kanaal opgelost. Wij zullen deze klacht daarom afsluiten en als opgelost beschouwen. Mocht u nog vragen hebben of verder geholpen willen worden met uw klacht, neem dan contact op via [email protected].

Met vriendelijke groet,

ALDI Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door