Klacht: Aldi

jojoo op 17 januari 2012 over Aldi in de categorie Supermarkten

Ook bij de Aldi in OudBeijerland is er ook haast nooit wiener melange,en over de rest van de voorraad maar te zwijgen.Ik vind de Aldi qua prijzen wel oke,maar de inkoop is verre van oke,er word of niet goed besteld of te laat!Het gebeurd regelmatig dat ik op een lege plaats grijp,zoals bv:Zalm,Haring,Inktvis ringen,Wiener melange,Shag etc etc.Soms is de halve winkel leeg,ook qua klanten.Waar is bv de struisvogel biefstuk gebleven,niet meer te verkrijgen bij de Aldi?Een tijd geleden hadden ze een lekkere drank in een jerrycan,sinasappel,ook niet meer te leveren!Dat kost de Aldi klanten,want vind je iets wat je lekker vind,dan is het later niet meer te verkrijgen.Jammer!!!!

Beter inkopen en of niet te laat bestellen!!Zorgen dat er een goede bedrijfsleider is(merk echt wel het verschil)En zorgen voor een goede voorraad,zodat je tevreden klanten blijft (be(houden)

Aldi

Heeft op 09 februari 2021 om 14:23 geantwoord

Beste klant,

ALDI is sinds september 2020 actief op Klacht.nl. De klacht die u hier hebt ingediend, is gedateerd of via een ander kanaal opgelost. Wij zullen deze klacht daarom afsluiten en als opgelost beschouwen. Mocht u nog vragen hebben of verder geholpen willen worden met uw klacht, neem dan contact op via [email protected].

ALDI Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door