Klacht: albert heyn ROLDE …

op 03 september 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al jaren klant van albert heyn maar nu heb ik het er wel mee gehad . Als ik bij de Jumbo binnenkom staat er bij het brood dat als je iemand nodig hebt voor je brood te snijden je een medewerker moet vragen . Ik kom op vakantie bij de Albert Heyn in ROLDE . En vraag daar een medewerker (chef ) volgens mij of iemand voor mij een brood kan snijden . Het antwoordt was .Dat is ons verboden …als we voor iedere toerist brood moeten snijden staan we daar de hele dag ???????? Ik moest dan maar naar de bakker gaan ….?? Schandalig !!! Ik had van Albert Heyn wel wat anders verwacht .
Nogmaals schandalig wat je als antwoord kreeg . ..

Gewenste Oplossing:

Ben gauw tevreden als je maar fatsoenlijk behandeld word .

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door omalamster@hotmail.com