Mijn Klacht:
Geachte heer,mevrouw,
Ik erger me al maanden maar het moet me nu toch even van het hart.
In de AH winkel in de Stevensbloem in Leiden vind ik de bevoorrading van de groente in de koeling en fruit in de koeling zeer slecht. Vaak tref ik lege schappen aan en dat frustreert niet alleen mij maar ook andere klanten.
Ik vind het AH onwaardig en wil eigenlijk stoppen met AH in de Stevenshofdreef te bezoeken.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden al de schappen redelijk tot goed gevuld zijn. Het komt echt dagen voor dat de schappen zeer leeg ogen. Misgrijpen kan altijd een keer maar ik ervaar dit structureel. Dit kan volgens mij nooit de bedoeling zijn.

