Mijn Klacht:
Gister kwam ik voor een kleine boodschap en ik vroeg waar iets lag, vervolgens krijg ik van 2 scholieren (medewerkers) te horen dat ze het niet wisten en dat ik maar even zelf moest zoeken. Ik heb meteen gezegd dat hun het even voor mij na moesten vragen maar echter weigerden zij dit. Ik vind dit persoonlijk rondom schandalig en ben dit niet gewend bij de Albert Heijn.
Gewenste Oplossing:
Doe hier wat aan!

