Mijn Klacht:
zag er heerlijk uit. en 35 % kom ik thuis doe er de zalm over en saus wil erdoor roeren is het hartstikke bevroren en als sla bevroren is is het niet meer te eten. op verzoek krijg je een kassabon . en heb ik niet dus kan je het niet terug brengen.wil u dit tog laten weten dat ze dit erbij zetten
b.v.d. mevr a.van bussel
e.mail [email protected]
Gewenste Oplossing:
als ik een nieuwe krijg. maar ben niet zo vlug ter been en kom daar twee maal per week.

