Mijn Klacht:
Heb op donderdag 14-12-2017 twee AH kerststollen gekocht, zaterdag 16 december een plak kerststol gesneden en tijdens het eten hapte ik op dat witte plastic dopje!
Gelukkig geen tand of kies gebroken, wat wel had kunnen gebeuren!
Heb de aan gebroken stol wel weg kunnen doen, weet niet of er nog meer plastic in zit!
Gewenste Oplossing:
Een tegoed bon, en de gemaakte kostten van de kerststol zal wel op zijn plaats zijn?

