Mijn Klacht:
Doe de boodschappen bij de XL Roda stadion in Kerkrade.
Stoor mij vreselijk aan de steeds terugkerende vraag van de kassamedewerkers `heeft u alles kunnen vinden`
Ze worden er volgens de medewerkers zelfs op beoordeeld.
Ik vindt dit nergens op slaan, immers als dit niet zo was, stond ik niet aan de kassa.
Veel beter en persoonlijker zou moeten zijn,
Goede morgen, goede middag, goede avond, heeft u leuk kunnen winkelen.
Gewenste Oplossing:
Als bovenstaande omgaande wordt ingevoerd


