Mijn Klacht:
Vandaag boodschappen gedaan bij AH. Ik ben de voetbalplaatjes aan het sparen. Bij de kassa kreeg ik te horen dat er geen voetbalplaatjes meer zijn. Nou kan dat gebeuren maar had verwacht dat ik ze als ze er weer zijn ik ze dan met de bon kon halen. Nou niks is minder waar. Ze waren op en daar moest ik het maar meedoen.
Niet erg klantvriendelijk terwijl deze actie tot16 februari loopt.
Gewenste Oplossing:
ik zou het niet weten

