Mijn Klacht:
Ik kon bij de AH, zie het paneel met de recepten voor de kerst. De meeste betreffen hoofdgerechten. En die zijn ALLE of vlees, of vis of gevogelte.
Slechte beurt van AH: ik ben vegetarier, eet zoveel mogelijk vegan: waarom gaan jullie niet mee met de tijd en met jullie klanten die perse niet een dier willen eten?? En al zeker net met de kerst?
Groet,
Yvonne Aaltink
0610080518
Gewenste Oplossing:
Lijkt me wel duidelijk na bovenstaande.

