Mijn Klacht:
Tijdens het gebruiken van de Vivo wokpan op oudjaarsdag die wij via de AH aktie hebben gespaard, sprong de deksel van de pan in duizenden stukjes.
Mijn partner kreeg een stukje in zijn ogen en heeft dit door de huisarts moeten laten verwijderen.
Gewenste Oplossing:
Wij willen graag een nieuwe wokpan ontvangen, gecompenseerd worden door het verlies van onze gezellige avond. Ook willen wij graag weten \'hoe\' dit in hemelsnaam kan gebeuren.

