Mijn Klacht:
Ik kwam langs op 5 februari rond 21:30 en vond de hele zaak vies en rommelig, dat kan gebeuren maar als ik een stukje verder loop zie ik 5-tal aan personeel 10. Minuten lang met elkaar praten (waarschijnlijk langer dan 10 min maar zo lang was ik er) en het ging niet over werk maar over naar een feestje gaan met een fake id ik vind dit zeer onprofessioneel en een teamleider stond daarbij en heeft ze niet aangesproken of aangestuurd om de zaak op orde te krijgen of iets. Kort gezegd een hele nare bezoek eraan overgehouden bij de albertheijn in voorburg
Gewenste Oplossing:
Als dit besproken wordt en opgepakt gaat worden door hoger op

