Mijn Klacht:
Diner kerstbox besteld, te onrechte een ontbijtbox ontvangen. Klantenservice gebeld, er schijnt bij productie verkeerd gestickerd te zijn.
Er wordt geld gecrediteerd maar geen alternatief geboden. En dat vlak voor kerst. Ben niet staat nog boodschappen te halen. Diep teleurgesteld in AH.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer er alsnog een kerstbox geleverd wordt.


