Mijn Klacht:
Ik ben een pak wc papier en een pak keukenrol vergeten mee te nemen vanaf de zelfscankassa. Ik ben hiervoor teruggegaan naar de winkel met de bon want ik heb dit wel afgerekend. Nu krijg ik dit niet terug omdat medewerkers dit niet hebben opgeschreven. Ik vind dit heel vervelend omdat ik ook heb gevraagd of ze op de camerabeelden kunnen kijken want ik heb de tijd op de bon staan dan kunnen ze het terug zien. Dus ik word niet gelooft als klant dit vind ik heel erg. Daarom wil ik hier een klacht over indienen.
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn boodschappen terug krijg.

