Mijn Klacht:
er wordt teveel in plactic ingekocht; graag meer losse tomaten,kiwi,s etc en weg met dat plastic!!!
ook geen plactic om bijv, komkommers,druiven etc teveel om op te moemen
Gewenste Oplossing:
papieren zakjes ophangen en geen plactic meer!!!

