Mijn Klacht:
In de reclamefolder van deze week staat dat er boxershorts in de aanbieding zijn in de xl winkels. Maandag in Hoofddorp geweest maar geen boxershorts (Maat L). Zouden ’s avonds geleverd worden. Heb gebeld naar de winkel maar waren niet aangekomen. Kon ze wel bestellen en zouden gisteren (woensdag) geleverd worden en voor mij weggelegd worden. Vandaag naar Hoofddorp maar niet binnen gekomen terwijl bij hun in de computer stond, dat ze in de winkel lagen. Maar niets daarvan! Niet één! Dit is dus een valse reclame! Mij werd geadviseerd morgen weer te bellen maar ben er klaar mee! Ben inmiddels 2 keer vanuit Nieuw Vennep naar Hoofddorp gereden plus parkeergeld, dus voordeel is inmiddels ook wel verdwenen!
Gewenste Oplossing:
Als ik van de reclame op aan kan!


