Mijn Klacht:
De AH folder werd pas afgelopen woensdag bij ons bezorgd. Op de achterkant van de folder stond een volautomatische espressommachine waar wij wel belang bij hebben. Nu bleek dat veel winkels deze machine niet meer hadden, totdat ik telefonisch contact kreeg met de winkel in Zaandam. Wij hebben er nog 3 staan was het antwoord. Geweldig zou u één willen vasthouden? Nee dat mogen wij niet doen. Oh. Het moraal van het verhaal, in Groningen stond er nog 1, maar was gereserveerd op bestelling, dus voor mij helaas. AH Roden gebeld, er stonden nog 2, maar gereserveerd op naam. Wat een lulverhaal van de klantenservice van Zaandam, dat er geen machine voor even gereserveerd kan worden totdat ik van Assen naar Zaandam kon rijden. Praat mij in het algemeen niet over de service van Albert Heijn, die kan niet tippen aan de service van Jumbo.
Gewenste Oplossing:
Mijn gemoederen over de slechte service van Albert Heijn zouden iets bedaren, wanneer ze in mijn geval toch zouden zorgen dat ik in het bezit zou komen van zo'n espressomachine.


