Mijn Klacht:
Goedenavond,
Ik kocht een doosje cupcake-vormpjes bij jullie met daarbij vermeld dat er 48 stuks in zaten. Echter waren dit er 42, waar ik erg van baalde.
Gewenste Oplossing:
Het zou natuurlijk fijn zijn als ik ook krijg waar ik voor betaal.

