Mijn Klacht:
goedemorgen, vanmorgen was mijn dochter een boterham aan het eten. Ze stuitte op een stukje hard plastic in haar boterham gelukkig heeft ze het niet doorgeslikt. Bij nader onderzoek van de hap die ze nam haalde ze een stukje hard plastic uit de boterham. ik heb hiervan een foto genomen zo ook het plastic bewaard.
Gewenste Oplossing:
Het gaat mij er om dat dit gemeld wordt. voor hetzelfde geldt slikt een kind jonger dan 5 jaar de boterham met plastic in en kan dit in het keelgat blijven steken.
Dus daarom meldt ik dit. Mijn dochter die dit heeft gehad nu is 18 jaar. En zelf werkzaam geweest bij afdeling Deli Albert Heijn en vond dat ik dit moest melden!

