Mijn Klacht:
Geachte ,
14 dagen geleden vroeg ik bij AH in stabroek belgie naar mijn spaar zegels van de efteling actie . Daar werd mij verteld dat zij daar niet aan deel namen in belgie ”
Groot was mijn verbazing toen ik gisteren 19 februari , de nieuwe reclame folder kreeg , en dat las ” laatste week ! Voor de efteling spaar actie .
Nu ben ik uiterst teleur gesteld , want als jaarlijkse efteling bezoeker met kinderen en kleinkinderen is zo een actie welkom .
Mag ik vragen hoe dit te verklaren is ?
Graag uw antwoord
Vrgr ilse frank
Gewenste Oplossing:
Antwoord graag . Kleine schadeloos stelling .


