Mijn Klacht:
Normaal gesproken kan ik erg genieten van de AH maaltijdsalade geitenkaas/honing-tijm dressing.
Vandaag was dit absoluut niet het geval, de kwaliteit was beneden peil, allemaal kleine struikjes waar spinazie aan hoort te zitten.
Als klap op de vuurpijl een stukje van de schaal van walnoten waarop ik een vulling kapot gebeten heb.
Kortom niet wat ik gewend ben en kon verwachten.
Gewenste Oplossing:
Wanneer serieus naar mijn klacht gekeken wordt en er een kwaliteitscontrole wordt uitgevoerd om dit in de toekomst te voorkomen.

