Mijn Klacht:
De chantilly ijsjes van AH zijn heel erg lekker maar de laatste tijd is er iets mis met koekwerk dat er omheen zit. Deze koek is taai en smaakt niet lekker eigenlijk een beetje oudbakken.
Gewenste Oplossing:
Als het koekwerk van het ijs weer knapperig is zoals voorheen.


