Mijn Klacht:
Bij het open van de verpakking en de staaf in stukken te verdelen
bleek het spijs beschimmeld te zijn , deze was op 2 dec op de
picassopasage in capelle aan den ijssel gekocht en moest hout
baar zijn tot jan 2018 deze dus terug gebracht , Maar mijn vertrouwen
is nu wel geschaat in het product dus dit wil ik wel even melden.
Gewenste Oplossing:
dat is iets wat ik aan jullie over laat ????

