Mijn Klacht:
Goedmiddag ,
We zijn al jaren een goede online klant en bestellen online 2x per week voor 200,00 per bestelling afgelopen vrijdag heeft de chauffeur een aantal verse producten in zijn auto laten staan toen wij dit doorgaven aan de klanten service werd mij verteld dat er niets aan te doen was en dat het dinsdag geleverd kon worden aangezien het een woning betreft met mensen met een beperking begrijpt u dat dit niet kan.
Toen ik vertelde tegen uw medewerksters dat dit erg vervelend is en dat we dan wellicht gaan kijken naar een andere leverancier zij ze : dan wordt u bedankt voor jaren lange klandizie !!! ik vind dit geen antwoord!!! met vriendelijk groep Rika van Schie
Gewenste Oplossing:
Dat er excuses aangeboden wordt en de bezorgkosten van onze rekening gehaald worden!!!!

