Mijn Klacht:
Gisteren besloot ik om na een week of twee terug weer een quacemole pakket mee te nemen. In het pakket zit dan altijd 2avocados 1pepertje 1 knoflookteentje. Een sjalotje en een limoentje. Ik kocht twee pakketten. Tot mijn verbazing zat er in 1pakket geen knoflook. Jammer want dat brengt de smaak ook. Een tegenvaller want dit was de tweede keer al. Ik koop elke maand wel twee pakketten.. En als je geen knoflook in huis heb moet je toch weer de deur uit..
Gewenste Oplossing:
Het zou fijn zijn als de pakketten quacemole compleet verkocht worden ipv een of twee dingen minder..

