Mijn Klacht:
Via internet vernam ik dat AH zijn personeel opleidt met o.a. profielen van klanten. Ik ben hier zeer door geschokt. Heeft niet elke klant, ongeacht uiterlijk, geslacht, bedrag v.d. inkopen etc. recht op dezelfde behandeling? Ik geloof dat u de profielen inmiddels verwijderd hebt, maar ik zou heel graag van u vernemen dat u dit ook niet opnieuw gaat doen; ik vind het echt een onzalig idee.
Tot op heden heb ik bij ‘mijn AH’ niets van profilering gemerkt; soms zie ik eruit als een oude zwerfster, maar dat maakt de caissieres gelukkig niets uit.
Gewenste Oplossing:
Als ik vernomen heb dat AH dit soort bizarre acties niet meer gaat ondernemen

