Mijn Klacht:
Net al vele vele anderen ben ik me wild geschrokken van de nieuwe aktie van AH. De plastic kersthuisjes. Plastic!! In deze tijd!! Weer oneindig veel plastic het land ingeslingerd, en dat terwijl AH pretendeert plastic te willen verminderen. Als je de klantenservice belt krijg je te horen … ja maar ze gaan héél lang mee. Zien jullie niet dat dat nou juist het probleem is?? Ze gaan eeuwig mee. Kijk maar in onze zeeën! Plastic vergaat nooit! Ik heb een bericht op fb geplaatst en dat is binnen één dag al 200 keer gedeeld. Gelukkig zijn er dus nog veel mensen die wél een hart hebben voor de planeet. Nu AH zelf nog.
Gewenste Oplossing:
Als de aktie stopt. En als dat niet meer kan dan in élk geval de toezegging dat dit echt de aller-aller laatste plastic tsunami is die AH over ons uitstort.


