Klacht: plastic kersthuisjes

op 02 december 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

De plastic kersthuisjes. Plastic is toch niet meer van deze tijd. Vandaag is er weer ergens een potvis aangespoeld met 100 kilo plastic in zijn maag. En nu wordt er weer onnodig veel plastic het land ingeslingerd, en dat terwijl AH pretendeert plastic te willen verminderen. Als je de klantenservice belt krijg je te horen maar ze gaan héél lang mee. Maar dat is juist het probleem want ze gaan eeuwig mee, plastic vergaat namelijk niet. Kijk maar in onze zee. De huisjes zitten in FSC karton. Dit wordt ook gebruikt om het goed te praten. Maar dat het gecertificeerd karton is, wil toch niet zeggen dat we dit onnodig moeten gebruiken? En dat maakt het plastic toch niet goed? Op de website van AH is nergens te vinden hoe je een algemene klacht kunt indienen, dus vandaar dat ik het hier maar doe. Overigens zou dit laatste ook een op zichzelf staande klacht kunnen zijn.

Als AH niet meer van deze onzinnige acties opzet. Want deze huisjes zijn er inmiddels natuurlijk al, daar is nu niets meer aan te doen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yvonnealbertina