Mijn Klacht:
Van de koffiepads van Perla die we vorige week gekocht hebben waren een aantal niet goed. De koffie was er uitgelopen omdat de pads half open waren en dus niet goed vervaardigd.
Gewenste Oplossing:
Het liefst zouden we hiervoor een aantal nieuwe pakken pads Perla dark roast willen ontvangen. We hebben reeds eerder pakken gehad waarvan de pads niet allemaal goed waren. Ook de koffie was steeds verschillend van sterkte. Dit zou niet mogen.
B.v.d. voor de klachtafhandeling.
M.vr.gr.
Marcel Bodt

