Mijn Klacht:
De zwarte Perla nr 6 classic espresso cups, worden allemaal vacuüm gezogen in het Nespresso apparaat, en ze geven dras in t kopje.
Heel irritant, we hebben ze allemaal verschrompeld weg moeten gooien.
Heel jammer aangezien we fan van het bedrijf zijn met al die leuke acties, zoals nu die huisjes.
Gewenste Oplossing:
Over de meeste andere producten van eigen merk

