Mijn Klacht:
Ik kocht laatst Bosch bollen ,die avond bij de koffie werd het gegeten .
Het waren chocolade bollen. Het is zo iets als kalfsvlees op de verpakking zetten en varkensvlees in de verpakking .Ik heb dat een dag later aan de balie vermeld en ik werd afgesleept dat dat mijn probleem was. Ik ben gepensioneerd en heel mijn leven chef-kok en banket bakker. geweest k weet dat het vroeger strafbaar was Je praat hier over een totaal ander product, de een is met chocolade en de andere met kookfondant. Het valt mij wel tegen als je zo iets aan de balie door geeft je denkt mee en dat pakt verkeerd uit.
Gewenste Oplossing:
als ik heer een antwoord op krijg, en niet moet horen of het mijn probleem is. Ik kom al jaren bij AH en vindt het een goede winkel. Ik heb een paar jaar terug ook nog eens een opmerking gemaakt over vlees dat met de draad was gesneden tegen de winkel chef , die was blij en heeft er ook iets meegedaan. Ik denk gewoon mee.


