Klacht: onvriendelijke behandeling

Resi 1956 op 14 augustus 2014 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Woensdag 13 augustus j.l. heb ik bij de infobalie gevraagd of ik voor ruim 600 euro kleingeld kon inwisselen dat kon vandaag.Vandaag kom ik met het geld en een zekere Lisa werd erbij geroepen het eerste wat ze zei was dat doen we nooit ik heb kleingeld zat maar ja ik heb het voor u klaarliggen ze heeft wel vier keer gezegd dat ze het er niet mee eens was.Ik vind dat zei een probleem heeft met haar collega en dat niet op mij mag uitwerken dit is al de tweede keer dat ze mij zo behandeld ik ben zelf jaren filiaalmanager geweest als dit meisje bij mij werkte kreeg ze op staande voet ontslag.

Gewenste Oplossing:

Als zij hier op aangesproken wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door