Mijn Klacht:
Ls,
Een aantal weken geleden ben ik gen onrechte beticht van diefstal bij het AH filiaal in Diemen. Ik werd na het betalen van mijn boodschappen aangehouden…achter de kassa’s in het zicht van tientallen klanten. Ik had boodschappen bij Supermarkt Deen gedaan en ook de markt bezocht. Gelukkig had ik bonnetjes bewaard. Ik wil u erop attenderen dat elke supermarkt een eigen barcode heeft, zodat je snel kan zien waar de boodschappen gekocht zijn.
Ik werd na een klacht naar aanleiding hiervan, uitgenodigd voor een gesprek met de heer van Spelden. Hij ontving me achter de kassa’s. Totaal geen privacy. Zijn houding heb ik ervaren als neerbuigend, intimiderend en vooral discriminerend.. Uiteraard heb ik dit voorval gedeeld met anderen. Er is mij geadviseerd om dit voorval aan de Consumentenbond te melden of een programma op de TV. Ik voelde me door dit voorval bijzonder benadeeld en ik ervaar deze houding van uw chef als kwetsend!
Gewenste Oplossing:
Ik wil een tegoedbon van 150 euro voor deze kwetsende en uiterst discriminerende houding.


