Mijn Klacht:
Al enige tijd ervaren wij dat bij de volkoren beschuit van het huismerk 8 of meer beschuiten volledig stuk in de verpakking zitten. Niet een beetje kapot: ze vallen
voor RUIM DE HELFT in kruimels uit elkaar. Zijn dan enkel geschiktvoor de vogektjes.
Aangezien ik wekelijks merr dan 2 pakken verbruik, kan ik u zeggen dat dit al enkeke maanden aan de orde is bij uw filiaal in Sint-Oedenrode.
.
Gewenste Oplossing:
Als zulks niet (of een enkele keer) gebeurt.

