Mijn Klacht:
Heb op 14 nov. Bij de AH vestiging molenhoekpassage Rosmalen mijn bonuskaart bij de kassa vergeten mee te nemen, navraag gedaan …. toch maar een nw.kaart activeren.
Dat lukt niet meer want er wordt telkens gemeld dat e-mail adres al in gebruik is….. ben nu zover dat ik de moed heb op gegeven … help!!
Mijn nw. Kaart heeft het nr. 2621625732671.
Kunt U middels mijn bij U al bekende gegevens aub mijn nw. kaart activeren!
Gewenste Oplossing:
Als U mij uit de AH doolhof heeft geholpen ben ik tevreden

