Mijn Klacht:
Van mijn oude bonuskaart is de streepjes code niet meer te scannen. Nieuwe bonuskaart is niet te activeren omdat het email adres al geregistreerd staat ( JA DAT IS MIJN EMAIL !!!!!! ) Het is bekend bij AH volgens het winkelpersoneel, ze krijgen hier veel klachten van klanten over.
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn bonuskaart kan activeren.
Voor een groot bedrijf als AH dat digitaal werkt met leveringen en voorraden dat op veel gebied al zo geautomatiseerd is moet dit toch een peulschil zijn om het op te lossen voor de AH KLANTEN.

