Mijn Klacht:
Afgelopen zaterdag 17 febr. Heb ik een box( 2 kg.)mosselen gekocht voor ongeveer € 7.50.
Aangezien ik een liefhebber ben en ook regelmatig bij AH een box koop, moet ik helaas melden dat deze mosselen van wel een heel slechte kwaliteit waren.
Erg klein, ook in een grote schaal, en buiten dat was de smaak ook verre van goed.
Aangezien het mosselseizoen al een tijdje bezig is begrijp ik niet dat de inkoop dit heeft kunnen kopen. De mosselen hadden nu een goede grote moeten hebben en goed van smaak zijn.
Tevens is de prijs voor dit boxje dan ook schandalig duur.
Helaas heb ik de bewijzen niet meer aangezien gekookte mosselen niet lang goed blijven en zijn dus de vuilnisbak ingegaan.
Veel succes verder en hoop voor jullie dat het beter gaat worden.
Gewenste Oplossing:
Dat u in de toekomst betere mosselen gaat verkopen.


