Mijn Klacht:
De maxi-waxinelichten van AH branden heel slecht en niet goed op. Ze branden heel erg in, slechte vlam, de lont blijft over en heel veel kaars blijft aan de zijkant zitten. Ook kleurt het midden van het lichtje lelijk geel tijdens het branden.
Gewenste Oplossing:
Ik ben gewend dat de kaarsen van AH van goede en prettige kwaliteit zijn. Dezelfde kwaliteit verwachtte ik bij de waxinelichten

