Mijn Klacht:
Om 8 uur op de fiets gestapt om het blond servies dat in de aanbieding was te kopen bij AH schuytgraaf Aangekomen door de regen zie ik dat er geen blond in de winkel is Gevraagd aan medewerker die zei dat het vanmiddag pas kwam Op mijn aandringen ging hij toch kijken en kwam wat later terug met een heel schap.Fijn nu kon ik mijn dochter blij maken 2 grote borden tafelkleed 2 soepkommen 4 glazen Op naar de broccoli ook gevonden toen maggiblokjes want daar kreeg je een leuk trommeltje bij Trommel niet te vinden medewerker weer op zoek en kwam er na een minuut of 5 wachten mee aan Ik ga afrekenen bij de zelfscan Ik zie gelijk dat de bonus er niet afgaat.Ik roep weer medewerkster die zegt dat ik eerst moet afrekenen en dan bij haar later het geld terug krijg Hier baal ik van maar laat het niet merken
Met de medewerkster naar de service balie ze is geen rekenwonder en zegt dat ook Probeert het wel masr komt er niet uit.Loopt met bon naar achteren en laathet door een ander uitrekenen Uit eindelijk geld terug .Thuis nog een keer nagerekend en zie dat er op de bon ook de maggi blokjes niet zijn verrekend Dus nu moet ik nog een keer terug om daar weer het geld voor terug te krijgen Al met al heeft het meer dan een uur geduurd ipv een kwartier En als ik een klacht had moest het niet bij haar maar bij het hoofdkantoor Op maandag ging er altijd veel verkeerd…….
Gewenste Oplossing:
Geen idee Ik baal gewoon dat ik weer heen en weer moet om mijn geld terug te krijgen Voorlopig raad ik iedereen aan om Maandag niet naar de AH te gaan Wat een puinhoop Ik was ook echt de enige niet die bij de service balie stond


