Mijn Klacht:
Koffiefilters gekocht nr.4 ongebleekt, zijn slecht, telkens koffiedrab in het kopje.
Gewenste Oplossing:
Als er minstens een alternatief te koop was in deze vestiging, ik moet nu naar de concurrent alleen voor koffiefilters.
Verder zijn in deze vestiging ( oudenbosch) de schappen vaak leeg is er slecht bijgevuld.

