Mijn Klacht:
-zeer klantonvriendelijk bejegend door medewerkster bij vleeswaren
-bij gerookte kaas moet altijd een plastic blaadje omdat die kaas erg plakt.
Dit is al de zoveelste keer dat het niet is gebeurd en ik de kaas dus niet kan
gebruiken.
Dit zijn dus 2 klachten van een trouwe klant die elke week haar
boodschappen haalt.
Gewenste Oplossing:
Als ik iets vraag wil ik wel aangekeken worden en niet afgesnauwd worden.
Als ik iets koop moet het ook goed zijn.

