Klacht: Klantonvriendelijkheid

Appie Dieren op 05 juli 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmiddag samen met mijn Antilliaanse vrouw uw filiaal in Dieren bezocht.
Wij komen daar heel vaak waardoor wij gezien kunnen worden als trouwe klant.
Zoals gewoonlijk gebruik gemaakt van de zelfscankassa. Alle inkopen via de handset ingescand en afgerekend. Volgens het afrekenapparaat was een controle niet nodig. Toch werden wij gadegeslagen door een blonde mevrouw van middelbare leeftijd tijdens het inpakken van de tas. Per abuis een rode paprika in de winkelwagen laten liggen. De tas stond er gedeeltelijk op. De paprika toegevoegd aan de inhoud van de tas. Uw medewerker vond het nodig een opmerking hierover te maken en zei;” ik neem aan dat u de paprika wel heeft gescand en afgerekend”. Wij hebben deze opmerking bestempeld als onbeschoft en naar mijn vrouw toe zelfs als een vorm van discriminatie!. Uiteraard in de winkel de discussie met uw medewerkster niet aangegaan om escalatie te voorkomen. Wel blijft bij ons een rotgevoel over omdat wij onterecht beticht zijn van mogelijke winkeldiefstal van een paprika met een winkelwaarde van €0,99.
Neem aan dat deze klantbehandeling geen standaard gaat worden in uw filialen.

Gewenste Oplossing:

Nvt

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Appie Dieren